listopada 07, 2014

Mikołajkowe rozdanie.

Witajcie!
Obiecałam co prawda trochę opóźnione, ale jest rozdanie. przygotowałam je tak, żeby w Mikołaki nagrodzić kogoś, może nie tyle co dostarczyć paczkę, ale ucieszyć z małej wygranej. Mam nadzieję, że zgłosicie się prawie tak licznie jak ostatnio :)

Powodzenia!


Nagroda:
MUR Blush Palette 'Sugar and Spice'.


Regulamin:
1. Aby wziąć udział należy zostać publicznym obserwatorem bloga.
Punkty dodatkowe:
a. Dodanie baneru ze zdjęciem - 1 pkt
b. Dodanie bloga do blogrolla - 1 pkt
c. Polubienie fanpage'a na facebook'u. (klik)
2. Nagrody są sponsorowane przez bloga http://mylittlecosmeticsworld.blogspot.com.
3. Przesyłka wysyłana jest tylko na terenie Polski.
4. Rozdanie organizowane jest dla osób pełnoletnich, dla osób niepełnoletnich tylko za zgodą rodziców.
5. Rozdanie trwa od 07.11. - 04.12.2014r.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi po 2 dniach od zakończenia rozdania, a przesyłka zostanie wysłana do 5 dni roboczych po zakończeniu rozdania.
7. Osoby, które przestaną obserwować bloga zaraz po zakończeniu rozdania automatycznie nie będą miały możliwości brania udziału w następnych rozdaniach i konkursach organizowanych na blogu.


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
E-mail:
Lubię na FB jako: 
Dodałam baner: Tak (link)/ Nie
Dodałam do blogrolla: Tak(link)/ Nie

30 komentarzy:

  1. Kto pierwszy, ten lepszy ! :D Uda mi się, jak myślisz? :)

    1. Obserwuje jako: Panna Paulina Dominika.
    2. E-mail: nosowskapaulinadominika@gmail.com
    3. Lubię na FB jako: Paulina Dominika Nosowska
    4. Dodałam baner: tak, swiatpannypauliny.blogspot.com
    5. Dodałam do blogrolla: tak, swiatpannypauliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako : Anna K
    Email : wredna1880@gmail.com
    Lubie na Fb jako : Anna Paulina Koprowska
    Baner : nie
    Blogroll : nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Angelika K
    E-mail: blogerka1996@gmail.com
    Lubię na FB jako: Angelika Kamińska
    Dodałam baner: TAK - bloggerka1996.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla: TAK - bloggerka1996.blogspot.com

    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super nagroda. Te kolory do mojej jasnej cery super :) Zawsze miałam pojedyncze róże i bardzo fajnie byłoby poznać cos nowego ;]

    Obserwuję jako: goodtotry.ann
    E-mail: goodtotry.ann@gmail.com
    Lubię na FB jako: Goodtotry
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Allecto
    E-mail: allecto.tyzyfone@gmail.com
    Lubię na FB jako: Maria Anna Drwęcka
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : Girlinblond
    E-mail : girlinblond@wp.pl
    Lubię na FB : Nie
    Dodałam baner : Tak http://girlinblond.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam do blogrolla : Tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: paul75i1
    Email: paul75i1@wp.pl
    Lubię na fb jako :Paulina Szczęsna
    Baner TAK: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Blogroll; nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    E-mail: chelsea@onet.pl
    Lubię na FB jako: Magdalena Chr.
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: villemo
    E-mail: justynadzielska@onet.pl
    Lubię na FB jako: -
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Klaudia K
    E-mail: klaudiak0101@gmail.com
    Lubię na FB jako: Klaudia Kurek
    Dodałam baner: Tak http://okazjomania.blogspot.com/ po prawej stronie
    Dodałam do blogrolla: Tak http://okazjomania.blogspot.com/ po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    E-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Lubię na FB jako: Ewelina Tar...
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Naughty Girl
    E-mail: naughtygirl0106@interia.pl
    Lubię na FB jako: Naughty Girl
    Dodałam baner: Tak http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: madzia
    E-mail: madzia3991@interia.eu
    Lubię na FB jako: -
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: :: Martyna
    E-mail: pandziucha@gmail.com
    Lubię na FB jako: Martyna P.
    Dodałam baner: Tak http://slodkimnalogiem.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla: Tak http://slodkimnalogiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako:ciekawskAnn
    E-mail:annpat104@gmail.com
    Lubię na FB jako: Ania Paterak

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako:Paulina Joanna
    E-mail:paulina.joanna16@gmail.com
    Lubię na FB jako: Paulina A..
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako:AniaSKF
    E-mail: 11lip85@gmail.com
    Lubię na FB jako: Anna Mirocha
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń

  19. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję jako: Magdalena Kwiatkowska
    E-mail: magdalenakwiatkowska01@gmail.com
    Lubię na FB jako: Magda Kwiatkowska
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    E-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Lubię na FB jako: Ewelina Wróbel
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: ciaach
    E-mail: angela320@vp.pl
    Lubię na FB jako: nie
    Dodałam baner: Tak, http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla: Tak, http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Karolina
    E-mail: caroline92@o2.pl
    Lubię na FB jako: nie
    Dodałam baner: Tak, http://pasjonatkaksiazek.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Jane Lo
    E-mail: alena.dubrowskaja@wp.pl
    Lubię na FB jako: Alena Dubrowskaja
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    Lubię na FB jako: Agata Ce
    Dodałam baner: nie
    Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje jako: mentoska
    2. E-mail: justynamietus@gmail.com
    3. Lubię na FB jako: Kosmetyczne sekrety
    4. Dodałam baner: nie
    5. Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako:Emibloguje
    E-mail: emibloguje@wp.pl
    Lubię na FB jako: Emibloguje
    Dodałam baner: Tak http://emibloguje.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję jako: ann bee
    E-mail: anka09@vp.pl
    Lubię na FB jako: Anna Szmid
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Eliza Em.
    E-mail: elizamfot@gmail.com
    Lubię na Fb jako: Eliza Magda
    Dodałam baner: TAK! http://elizatakesphotoss.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla: TAK! http://elizatakesphotoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Lubię na FB jako: Marta D.
    Dodałam baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: nr147
    E-mail: nr104@wp.pl
    Lubię na FB jako: Natalia Rzepka
    Dodałam baner: Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger