kwietnia 29, 2016

Piątkowy przegląd filmowy #13

Witajcie! :)
Wieki już nie było przeglądu filmowego. Już Wam piszę dlaczego. Jesień to taki czas, gdzie powracają wszystkie możliwe seriale, zarówno polskie jak i zagraniczne (pomijając Grę o tron). W tym czasie zdecydowanie bardziej wkręcam się w seriale niż w filmy i tak naprawdę oglądam może jeden przez miesiąc o ile w ogóle jakiś się trafi, ale ostatnio udało mi się w końcu obejrzeć kilka filmów. Oczywiście nie będą to wszystkie, które obejrzałam od ostatniego przeglądu, a te które widziałam przez ostatnie 1-2 miesiące, więc zapraszam :)  


1. Demon - czyli film Marcina Wrony, który zdobył bardzo duże uznanie i wcale się nie dziwię. Jest to film z bardzo dobrą obsadą, świetną grą aktorską, trochę straszną historią, której zakończenie nie jest do przewidzenia i który każe dopisać sobie zakończenie, ponieważ będąc w kinie reakcja wszystkich była taka sama: A gdzie końcówka? 
Najbardziej mnie zaskoczył aktor grający główną rolę, to był pierwszy film jaki z nim widziałam, ale jestem pod wrażeniem. Bardzo polecam zobaczyć.
2. Magical Girl - w zasadzie obejrzany dzisiaj do końca, czyli najnowszy dla mnie ze wszystkich dzisiaj obejrzanych filmów. Są to opowieści o trzech osobach, których losy się krzyżują. Ostrzegam, że jest to film dość dziwny jak duża część hiszpańskich, hiszpańskojęzycznych filmów. Niemniej jest to dobry film, który warto zobaczyć. Nie pośmiejecie się tutaj (może odrobinę), raczej będziecie zastanawiać się do czego zdolny jest człowiek. Polecam na piątkowy wieczór.


3. Czwarte piętro, czyli film o chłopcach chorujących na raka, znajdujących się w szpitalu. Nie jest to jednak typowy dramat, ponieważ on wcale nie jest smutny. Powiedziałabym, że napawa nadzieją i człowiek jest po obejrzeniu tak bardziej optymistycznie nastawiony do życia. Dodatkowo scenarzysta wykreował postać, która miała odzwierciedlać jego, ponieważ jest to po części film na faktach. Również polecam zobaczyć.

4. Kung Fu Panda 3 - po raz trzeci zabieramy się z Pou w przygodę, tym razem jednak okazuje się, że nie jest on jedyną pandą żyjącą na świecie. Bardzo śmieszny, wciągający film animowany, który ogląda się z przyjemnością. Niezdarna panda, która jest również mistrzem kung-fu. Według mnie ta część jest lepsza niż druga. 


5. Deadpool - czyli jeden z najbardziej popularnych filmów ostatnimi czasy. Słyszałam o nim same dobrze rzeczy. Że jest bardzo zabawny i w ogóle obnaża prawdę o wszystkich superbohaterach.Może to drugie jest faktem, ale według mnie nie jest zabawny. Normalny film, który całe szczęście się nie duży. Momentami podciągnęłabym go pod trochę pokręconą komedię romantyczną. Możecie się ze mną nie zgodzić, bo może po prostu nie rozumiem tego poczucia humoru, ale dla mnie to po prostu przeciętniak.

I dotarłyśmy do końca. Co ostatnio miałyście okazję obejrzeć? Może znacie coś z tego co ostatnio oglądałam? Może coś Was zainteresowało?

Udanego weekendu i buziaki! :*

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś nie porwał, ale każdy lubi co innego ;d

      Usuń
  2. Almodovar ma dziwne filmy :D Chętnie zobaczę Magical Girl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, muszę zobaczyć więcej jego filmów :)

      Usuń
  3. Demona chcę od dawna zobaczyć :) Przypomniałaś mi też że 4 piętro tez kiedyś chciałam,a le jakoś zapomniałam :D Magical girl - tym mnie zaciekawiłaś i zaraz przyjże się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto, mam nadzieję, że też Ci przypadnie do gustu, a raczej przypadną oba filmy :) Magical Girl polecam, specyficzne kino, ale warto się zapoznać :D

      Usuń

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger