lutego 12, 2015

Garnier, regenerujący krem do rąk.

Witajcie! :)
I jak Wam mija dzień pączka? Bijecie rekordy czy raczej ograniczacie?

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który jest naprawdę wart uwagi, a mowa o kremie firmy Garnier.


Produkt otrzymujemy z zakręcanej tubie o pojemności 100 ml. Nie wiem ile kosztuje, ponieważ kupiłam go dawno temu w Biedronce za jakieś śmieszne pieniądze.
Krem ma bardzo przyjemny zapach, dość zwartą konsystencję, którą bardzo łatwo i szybko rozprowadza się na dłoniach. Co ważne pewnie dla większości szybko się wchłania i nie zostawia żadnej tłustej warstwy. Do tego jest wydajny, mam go już bardzo długo i jeszcze na trochę mi starczy.


Przy tym bardzo dobrze nawilża, dłonie są miękkie i zadbane. Dodałabym również, że dobrze wygładza skórę dłoni, przynosił mi dużą ulgę przy mrozach i pracy na lodowisku, kiedy wiecie, robicie coś przy łyżwach, czy to będzie dezynfekcja czy coś innego, wylewałam na dłonie bardzo duże ilości żelu antybakteryjnego, a dłonie za tym nie przepadają. Czy nawet jak było trochę chłodniej, dłonie źle reagują na brak rękawiczek i mi się za to odwdzięczały. Staram się pamiętać o rękawiczkach, ponieważ po mroźnej nocy lodowata kierownica to nic przyjemnego dla dłoni. 
Jestem bardzo zadowolona z tego kremu i polecam go Wam serdecznie.

A Wy czego używacie na suche dłonie? Macie jakieś sprawdzone sposoby? :)
Buziaki! :*

8 komentarzy:

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger