sierpnia 17, 2015

FOODBOOK #1

Witajcie! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, którego przygotowanie trochę zajmuje, mianowicie FoodBook. Trzeba trochę czasu na niego poświęcić, bo nie chciałam Wam pokazywać oklepanych rzeczy, chociaż niektóre są. Dzisiaj będą najczęściej jadane do tej pory przeze mnie śniadania, które są pożywne i dostarczają bardzo dużo energii. Jeśli lubcie jajka to tym bardziej to post dla Was, bo będzie bardzo dużo jajecznych propozycji. Podkreślam tylko, że nie jestem dietetykiem, jem co lubię, smacznie i to co da się szybko przygotować, no chyba, że mam więcej czasu.
Zapraszam! :)



Bardzo podstawowa propozycja czyli jajecznica z dwóch jajek z dodatkiem pomidorów i szczypiorku. Uwielbiam pomidory i w czasie letnim jem ich bardzo dużo, pamiętajcie o tym, że zawierają potas ważny dla naszego serca. Dodatkowo do jajecznicy jem dwa małe kawałeczki chleba żytniego z szynką prosciutto, którą bardzo lubię. Jedyna szynka, której nie przeszkadza mi tłuszcz. Do picia zielona herbata. 


Coś co przygotowałam wczoraj czyli zapiekanki z chleb żytnego ze szpinakiem, mozzarellą i pomidorkami cherry. Bardzo szybkie w przygotowaniu, bo czekamy tylko aż w piekarniku rozpuści się mozzarella, naprawdę proste w przygotowaniu i przy tym naprawdę smaczne i pożywne. Szpinak ma w sobie dużo żelaza, przypominam dla osób cierpiących na anemię.


Coś co zajmuje najwięcej czasu do przygotowania, a mianowicie frittata ze szpinakiem, pomidorami i mozzarellą. Jedna rada, jeśli lubicie czuć smak potrawy to trzeba to dobrze przyprawić, bo niestety jeśli tego nie zrobicie może być trochę bez smaku. Tutaj jest już więcej roboty, ale myślę, że jako śniadanie w weekend sprawdzi się idealnie. Zostawiam Wam przepis (klik), pyszne i pożywne! :)


Tutaj najłatwiejsza propozycja, bo wrzucenie chleba do opiekacza jest oczywiście opcjonalne, ale ja lubię chrupiące pieczywo. Do tego nutella i truskawki. Mało zdrowo, ale pyszne i szybkie do przygotowania. Zdecydowanie najlepsza opcja, kiedy nam się spieszy, a nie lubimy wychodzić z domu bez śniadania. 

Na pewno pojawi się jeszcze kilka foodbook'ów śniadaniowych, ale na razie zostawiam Was z takimi pomysłami. Myślę, że następny będzie propozycjami na obiad, bo jeśli chodzi o obiady to niestety muszę przemóc się z gotowaniem, bo często zostaję sama w domu i no cóż, trzeba coś przygotować, bo przecież nie będę głodować. 

Jakie są Wasze ulubione śniadania? Co najczęściej jecie?
Buziaki! :*

11 komentarzy:

  1. Mniam, mniam, narobiłaś mi smaka :) Idę coś wszamać!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zrobilas smaka! zjadłabym nutelle z truskawkami!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie *.* Jak dawno nie jadłam nutelli :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem się skuszę, ale to jak kompletnie nie mam pomysłu na śniadanie :)

      Usuń
  4. Ostatnia propozycja w tym momencie kusi mnie najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ukrywam że ostatnia propozycja najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie jest szpinakożerca, a jajka do tego dobrze pasują :) Chociaż przyznam, że czasem fajnie jest zjeść coś słodkiego :)

      Usuń
  6. Kanapki z czekoladą i truskawkami pychota :):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger