listopada 15, 2016

Problem z myciem gąbek do makijażu? Isana olejek pod prysznic

Nie wiem jak Wy, ale ja przez długi czas miałam problem z domyciem gąbeczek do makijażu, zawsze musiała na nich zostać jakaś drobna plama po podkładzie, nigdy nie było tak, żeby była idealnie czysta. Produkt o którym dzisiaj będzie mowa stał się niedawno bardzo popularny na YouTube, czyli Isana olejek pod prysznic.



Jego pierwszym przeznaczeniem jest oczywiście mycie ciała i jak w przypadku olejków zazwyczaj jest nawilżanie, do czego przyznaję nigdy go nie używałam, ponieważ średnio odpowiada mi zapach. Jak pewnie wiecie olejki bardzo dobrze wydobywają podkłady z włosia pędzla. Sama używam do mycia pędzli takiej mieszanki: szampon+żel antybakteryjny+ kilka kropel olejku. Kiedyś widziałam taki sposób u Hani Digitalgril. 


Na początku byłam średnio zadowolona z tego produktu, ponieważ zadziałał tak jak wszystkie inne sposoby, czyli faktycznie umył gąbeczkę, ale nie tak jak bym chciała. Byłam trochę zawiedziona i już go miałam odstawić i zużyć do czegoś innego. Za drugim razem jednak gąbeczka domyła się idealnie. Jeśli pobrudzicie ją czymś innym to może się nie domyć, ponieważ mam na swojej gąbeczce jakąś plamkę nie wiem skąd, ale podkład znika w oka mgnieniu. Myślałam szczerze mówiąc, że to ściema i kolejny hit się u mnie nie sprawdzi, a tutaj proszę takie miłe zaskoczenie. Największym plusem jest to, że to produkt dostępny w każdym Rossmannie za ok. 6 zł, a jeśli będziecie go używać tylko do mycia gąbeczek starczy Wam na wieki. Jak dla mnie to mycia pędzli się raczej nie nadaje. Nie mniej serdecznie Wam polecam ten produkt, oszczędzi Wam dużo czasu, pieniędzy, a przede wszystkim nerwów.

Znacie ten produkt? Używałyście już go w ten sposób? A może macie inny skuteczny sposób an gąbeczki do makijażu? Piszcie koniecznie :)
Buziaki! :*

3 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam jeszcze gąbeczki do makijażu. szukam czegoś do pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały youtube już trąbi o tym olejku Isana do mycia pędzli i gąbek :) Akurat gąbek nie używam, bo nakładam makijaż wyłącznie pędzlami. Ale jestem ciekawa, czemu piszesz, że nie nadaje się do pędzli? Nie domywa ich tak dobrze jak gąbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakoś tak mam wrażenie, ze pędzle sa takie inne w dotyku, takie jakby była na nich jakaś warstwa :/ sa czyste, ale więcej produktu sie do tego zużywa. poza tym mam sprawdzony juz sposob mycia pędzli i sie do niego przyzwyczaiłam :)

      Usuń

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger