grudnia 28, 2016

Makijaż Sylwestrowy

Witajcie po świętach! :)
Nie miałam ostatnio czasu kompletnie na nic, okres przedświąteczny był dla mnie dość ciężki, bardzo dużo się działo, a potem święta, wiadomo lenistwo jak nie wiem. Wczoraj wróciłam do domu i za dwa dni znowu wyjeżdżam, także dużo się dzieje, mam nadzieję, że plan jaki mam na posty wypali, bo jeśli nie będę trochę na siebie zła. Dość już narzekania. Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż Sylwestrowy, który w zasadzie chętnie nosiłabym również na inne imprezy, bo jest bardzo uniwersalny, można go oczywiście podkręcić brokatem, natomiast ja po prostu ich nie mam w swoich zbiorach. Użyłam produktów, które są fajne i w miarę łatwo dostępne, jest kilka produktów, które są droższe, ale można je zastąpić czymś innym albo pominąć. Jeśli jesteście ciekawe co mi tam wyszło to zapraszam dalej. 



Miałam zamiar przerobić trochę swoje standardowe smoky, które robię zwykle gdy nie mam czasu zastanawiać się jaki makijaż zrobić. Przypomniałam sobie, że kupiłam piękny cień sypki z MySecret nr 6 i wpakowałam go na środek powieki. Ma kolor brązowy i mieni się na różowo, pięknie wygląda na powiece, niestety w połączeniu z cieniem matowym 507 trochę ginie. Żeby przełamać trochę dolną powiekę użyłam mocno błyszczącego cienia Nabla Cosmetics Danae z kolekcji świątecznej. Chociaż nie umiem jeszcze przyklejać rzęs, w sensie nie wychodzi mi to tak jakbym chciała, postanowiłam przykleić półówki Ardell 318. 



Reszta to praktycznie standard używany przeze mnie w ostatnich makijażach. Mam dla Was także dwie propozycje matowych ust i jedną błyszczącą. Oczywiście kolory są mniej intensywne niż w rzeczywistości. Ciężko jest uchwycić rzeczywisty kolor bez dobrego oświetlenia, a ja póki co używam tylko światła dziennego. 










Lista użytych produktów:

Twarz:

Urban Decay Brightening&Tightening Complexion Primer Potion
Marc Jacobs Invisible Under(Cover) Coconut Primer (klik)
Maybelline Affinitone Natural Radiance 03 Light Sand Beige
Mac Pro Longwear Concealer NW 15
Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
Ecocera puder bambusowy
Kobo Mat Bronzing & Conturing Powder 311 Nubian Desert
Golden Rose Mineral Terracotta Powder 04 (klik)
theBalm róż  BalmBeach (klik)
MySecret Face Illuminator Powder Princess Dream (klik)

Oczy:

Kobo Eyebrow Stylist
Sleek Brow Perfector Clear
Cienie Inglot: 355, 337, 357
MySecret Loose Eye Shadow nr 6
MySecret Mat 507
Nabla Cosmetics cień Danae
Inglot AMC nr 14
Maybelline Lash Sensational Mascara
Ardell półówki 318

Usta: 

Golden Rose Velvet Matte nr 23, 31
Avon Shine Burst Lipgloss Sheer Peach Splash


Jak Wam się podoba? Szczerze mówiąc dawno nie byłam tak zadowolona z makijażu jak z tego. Coś mi zawsze nie pasowało. Tak patrzę na niego i w sumie chętnie wykonałabym go w Sylwestra albo na jakąś inną okazję, na pewno nie pójdzie w zapomnienie, bo bardzo mi się podoba :)

Piszcie proszę co sądzicie i jakie macie plany na Sylwestra :)

Trzymajcie się ciepło,
Buziaki! :*

4 komentarze:

Copyright © 2014 U Vajlet , Blogger